Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Економічна теорія -- Капітал -- Соціальні взаємовідносини -- Соціальний капітал<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Корж, Н. В.
Передумови формування соціального
капітал
у [Текст] / Н. В. Корж, Ю. В. Білан> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. -
№ 7
,
№ 7
. - С. 263-270. - Бібліогр.: 25 назв
Рубрики:
Економічна
теорія
--
Капітал
--
Соціальні
взаємовідносини
--
Соціальний
капітал
Соціальна економіка
Анотація:
У статті проведено аналіз розвитку відносин внаслідок обороту соціального
капітал
у. Доведено, що створюється і функціонує такий стиль поведінки розвитку підприємства, який заснований на економічній участі всіх агентів в господарській діяльності: держави, власників, персоналу. Обґрунтовано роль соціального
капітал
у, який обслуговують всі інші види
капітал
у та є однією з найважливіших складових багатства країн і регіонів.
Дод.точки доступу:
Білан, Ю. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Branyi, A.
The role of social capital elements: Hungarian winery networks case study [Text] / A. Branyi, L. Jozsa, R. Machova> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. -
№ 8
. - Р. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: 33 назви
Рубрики:
Економіка харчової промисловості--Виноробство -- Виноробні мережі--
Соціальні
зв’язки--Угорщина
Економічна
теорія
--
Капітал
--
Соціальні
взаємовідносини
--
Соціальний
капітал
Анотація:
У статті представлено
соціальний
капітал
, що мотивує виноробів до участі в професійній мережі. Оцінено ступінь впливу м’яких факторів (довіра, впевненість, регіональна ідентичність) на формування таких мереж. Дослідження проведено на прикладі 8 винних регіонів Угорщини. Аналіз даних підтверджує висновок про існування позитивної кореляції між довірою, впевненістю в партнерах та регіональною ідентичністю з одного боку та ймовірністю приєднання до виноробної мережі (або навіть її заснування).
Дод.точки доступу:
Jozsa, L.; Machova, R.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)