Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Жанри літературні -- Романи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ніколаєнко, Ольга.
    Роман ХІХ століття. Формування, провідні ознаки, різновиди [Текст] / Ольга Ніколаєнко // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 2-9. - Зміст: "Червоне і чорне"
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Жанри літературні--Романи

   Письменники французькі, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Стендаль Ф.
Анотація: Подаються матеріали до вивчення роману, як літературного жанру та твору Ф.Стендаля "Червоне і чорне".


Дод.точки доступу:
Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок № 36-43 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 20-53. - Зміст: Урок № 36. Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ століття, національна своєрідність (огляд) ; Урок № 37. Тема: Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму та реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі Стендаля "Червоне і чорне" ; Урок № 38. Тема: Конфлікт головного героя Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману. Зображення соціального середовища в творі ; Урок № 39. Тема: Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи шлях падіння? (Сутність внутрішньої драми головного героя у зв’язку з авторським задумом роману Стендаля "Червоне і чорне") ; Урок № 40. Тема: Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства і людини (на основі роману "Червоне і чорне") ; Урок №41. Тема: Місце Гюстава Флобера в історії європейської літератури. Сюжетно-композиційні особливості роману "Пані Боварі" ; Урок № 42. Тема: Специфіка створення системи образів роману Флобера, місце і роль у ній образу Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище ; Урок № 43. Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі "Пані Боварі". Художнє новаторство Флобера (об’єктивний стиль, психологічні деталі, прихована позиція автора)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Зарубіжна література--Планування уроків--Орієнтовне

   Жанри літературні--Романи

   Письменники французькі, 18-19 ст.

   Письменники французькі, 19 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\; Флобер, Гюстав (французький прозаїк-реаліст ; 1821-1880) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)