Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Жанри літературні -- Романи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ніколаєнко, Ольга
.
Роман ХІХ століття. Формування, провідні ознаки, різновиди [Текст] / Ольга Ніколаєнко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 2
. - С. 2-9. - Зміст: "Червоне і чорне"
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Жанри
літературні
--
Романи
Письменники французькі, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Стендаль Ф.
Анотація:
Подаються матеріали до вивчення роману, як літературного жанру та твору Ф.Стендаля "Червоне і чорне".
Дод.точки доступу:
Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок № 36-43 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 11
. - С. 20-53. - Зміст: Урок № 36. Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ століття, національна своєрідність (огляд) ; Урок № 37. Тема: Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму та реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі Стендаля "Червоне і чорне" ; Урок № 38. Тема: Конфлікт головного героя Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману. Зображення соціального середовища в творі ; Урок № 39. Тема: Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи шлях падіння? (Сутність внутрішньої драми головного героя у зв’язку з авторським задумом роману Стендаля "Червоне і чорне") ; Урок № 40. Тема: Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства і людини (на основі роману "Червоне і чорне") ; Урок №41. Тема: Місце Гюстава Флобера в історії європейської літератури. Сюжетно-композиційні особливості роману "Пані Боварі" ; Урок № 42. Тема: Специфіка створення системи образів роману Флобера, місце і роль у ній образу Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище ; Урок № 43. Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі "Пані Боварі". Художнє новаторство Флобера (об’єктивний стиль, психологічні деталі, прихована позиція автора)
Рубрики:
Уроки світової літератури--Планування
Зарубіжна література--Планування уроків--Орієнтовне
Жанри
літературні
--
Романи
Письменники французькі, 18-19 ст.
Письменники французькі, 19 ст.
Анотація:
Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків для 10 класу.
Дод.точки доступу:
Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\; Флобер, Гюстав (французький прозаїк-реаліст ; 1821-1880) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)