Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Книжкова торгівля -- Книжкові інтернет-магазини -- Просування товару<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Булах, Т.
    Електронний мерчандайзинг : сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Книжкова торгівля--Книжкові інтернет-магазини--Просування товару
Анотація: Охарактеризовано складові електронного мерчандайзингу (проектування сайта, презентація продукції та просування товару) та їх застосування в інтернет-книгарнях.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)