Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Креативність -- Взаємодія вчителів та учнів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Воронюк, І. В.
Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. -
№ 11
. - С. 38-46. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК
74+88
Рубрики:
Вчителі--
Взаємодія
вчителів
з учнями
Креативність
--
Взаємодія
вчителів
та
учнів
Анотація:
У статті представлено результати спільного аналізу просторів алгоритмічних прийомів, оптико-кінетичних і паралінгвістичних сигналів впливу і взаємодії
вчителів
з учнями на основі факторного аналізу з урахуванням рис особистості і креативних характеристик учителя. Базова конфігурація інтегральних методів представлена як опис типових стратегій міжособистісної взаємодії, які чергуються в потоці впливів учителя на
учнів
, а непередбачуване їх комбінування, варіювання і вихід за межі базової конфігурації ролзглядаються як ключові шляхи забезпечення новизни і креативності взаємодії вчителя з учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)