Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Літературознавство -- Теорія літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бернадська, Ніна.
    Теоретико-літературні проблеми [Текст] / Ніна Бернадська // Слово і час. - 2013. - № 12. - С. 17-20 : фот.
Рубрики: Періодичні видання--Журнали--Україна, 20-21 ст.
   Літературознавство--Теорія літератури

Кл.слова (ненормовані):
наукова есеїстика -- методологія -- літературний напрям -- літературний стиль
Анотація: Стаття присвячена дослідженню теоретико-літературних проблем на сторінках журналу "Слово і Час".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лавренюк, Ю. С.
    Інтертекстуальність у літературознавстві [Текст] : школа педагога / Ю. С. Лавренюк // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 1/2. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Інтертекстуальність як теоретична проблема ; Сучасні підходи до тлумачення поняття інтертекстуальності ; Різновиди інтертекстуальності
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури
   Читання

Кл.слова (ненормовані):
цитати -- інтерпретація -- інтертекст


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Байрамли, С.
    Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет
Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)