Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маніпуляція -- Психологія маніпуляції<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Соломянюк, Н. М.
Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 6
. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами
Рубрики:
Реклама--Економіка--Психологічний вплив
Громадська свідомість--Рекламні засоби
Маніпуляція
--
Психологія
маніпуляції
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
психологічний вплив
--
маніпуляція
--
маніпулятивний вплив
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Дод.точки доступу:
Опульська, Л.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)