Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові технології -- Брендинг -- Органічна продукція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / Світлана Ковальчук, Катерина Добровольська // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 36-50 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 50
Рубрики: Маркетингові технології--Брендинг --Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- агробізнес -- товарний бренд
Анотація: Інтегрування України у світовий економічний простір висуває до вітчизняних підприємств вимоги щодо посилення ідентифікування власної продукції. Автори статті вважають, що цей процес є неможливим без застосування технологій брендингу. Брендинг у діяльності сучасних підприємств є найважливішою складовою їх стратегічного розвитку, яка дозволяє формувати їх конкурентні переваги, впливаючи безпосередньо на свідомість споживача.


Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)