Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг підприємства -- Продукція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гуменюк, А. В.
    Маркетинг в овочівництві України [Текст] / А. В. Гуменюк // Економіка АПК. - 2011. - № 10. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Маркетинг підприємства--Продукція
   Овочівництво--Розвиток--Підприємництво

   Регіональна економіка--Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
Збутова політика -- Стратегічне планування -- SWOT-аналіз -- ЦУКК
Анотація: Досліджено теоретичні основи розвитку маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі України. Встановлено види і стратегії світового маркетингу, визначено перспективи розвитку служб у підприємствах галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)