Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Інформаційні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бєликова, Юлія.
    Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєликова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр. с. 21 (3 назв)
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології
   Реклама--Соціальні мережі

Анотація: Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовано гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліжень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)