Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Бренд товарів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Gabor, M. R.
    Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process [Text] / M. R. Gabor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - P357-371 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
ББК 65.9(4Рум)42
Рубрики: Економіка Румунії--Економіка торгівлі--Ринок товарів тривалого користування
   Маркетинг--Бренд товарів

Анотація: У статті проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші змінні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, ділерів, рекламних компаній і так далі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кондратюк, Д. М.
    Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)