Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Бренд товарів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Gabor, M. R.
Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process [Text] / M. R. Gabor> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 8
. - P357-371 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
ББК
65.9(4Рум)42
Рубрики:
Економіка Румунії--Економіка торгівлі--Ринок
товарів
тривалого користування
Маркетинг
--
Бренд
товарів
Анотація:
У статті проаналізовано румунський ринок
товарів
тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання
товарів
тривалого користування такі змінні, як
бренд
продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші змінні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку
товарів
тривалого користування: виробників, ділерів, рекламних компаній і так далі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кондратюк, Д. М.
Розробка
бренд
-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк> // Вісник. - 2016. -
№ 1
. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики:
Маркетинг
--
Бренд
товарів
Кл.слова (ненормовані):
споживачі
--
європейські ринки
--
цільова аудиторія
--
реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)