Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Бренд -- Капітал бренду -- Цінність імені бренду -- Модель Аакера -- Малайзія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Mok, Kim Man M.
    Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] / Kim Man M. Mok // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - P120-125. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Маркетинг--Бренд -- Капітал бренду -- Цінність імені бренду--Модель Аакера--Малайзія
Анотація: У статті описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності бренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)