Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Бренд -- Капітал бренду -- Цінність імені бренду -- Модель Аакера -- Малайзія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Mok, Kim Man M.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] / Kim Man M. Mok> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 4
. - P120-125. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики:
Маркетинг
--
Бренд
--
Капітал
бренд
у --
Цінність
імені
бренд
у--
Модель
Аакера
--
Малайзія
Анотація:
У статті описано важливість
капітал
ізації цінності
імені
бренд
у, а також роль моделі
Аакера
, альтернативних підходів до
бренд
ингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного
бренд
у. Розглянуто три складові образу
бренд
у – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності
бренд
у та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)