Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Комунікації -- Дистанційна освіта -- Підвищення кваліфікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Окландер, Михайло.
    Розвиток проектів неформальної маркетинг - освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / Михайло Окландер, Руслана Шемчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 49-71 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- конкурентоспроможність проєктів -- спеціальні компетентності
Анотація: На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної маркетингової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Шемчук, Руслана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)