Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Конкурентоспроможність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Чугаєвська, С. В.
    Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції [Текст] / С. В. Чугаєвська // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 211-218 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.306.7
Рубрики: Харчова промисловість--Молокопереробна галузь--Конкурентоспроможність
   Маркетинг--Конкурентоспроможність

   Економіка підприємства--Основні засоби

Кл.слова (ненормовані):
система показників -- ціна споживання -- витрати споживача
Анотація: Розглянуто три групи чинників, які формують рівень конкурентоспроможності молочних продуктів: нормативні, технологічні та економічні, а також визначена система показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)