Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Красікова, С. І.
Застосування
маркетинг
у в сфері послуг [Текст] / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 137-141 (№8) : рис., табл. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики:
Маркетинг
--
Послуги
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
маркетинг
у послуг
--
маркетинг
ові дослідження
--
постачальник - споживач
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Система
маркетинг
у послуг:
зміст і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук [та ін.]> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. -
№ 3
. - С. 87-95. - Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Рубрики:
Маркетинг
--
Послуги
Анотація:
Предмет дослідження - складові системи
маркетинг
у сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів
маркетинг
у нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього
маркетинг
у підприємства, згідно з яким внутрішній
маркетинг
являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього
маркетинг
у, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього
маркетинг
у з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду
маркетинг
у.
Дод.точки доступу:
Ткачук, С.В.; Стеценко, В.А.; Стахурська, С.А.; Стахурський, В.О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)