Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Підприємства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дубовик, Т. В.
    Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Дубовик Т. В., Бучацька І. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 131-135 : рис. - Бібліогр.: с. 135 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг підприємств -- соціально-етичний потенціал -- стратегічні напрями розвитку управління соціально-етичним потенціалом


Дод.точки доступу:
Бучацька, І. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Каправий, В. В.
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- споживачі -- ексклюзивність -- люксові бренди


Дод.точки доступу:
Загоруйко, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кравець, С. В.
    Концепція маркетингу в системі управління підприємством [Текст] / С. В. Кравець // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 6. - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
функція управління -- предмет маркетингу -- ринок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лабурцева, Олена.
    Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Текст] / Олена Лабурцева // Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". - 2017. - № 2. - С. 28-39 : табл. - Бібліогр.: с. 37-39
УДК
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингової діяльності -- результативність маркетингу -- ефективність маркетингу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)