Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Магдюк, Лариса
.
Гендерне інтегрування у соціо-економічній сфері [Текст] / Л. Магдюк> //
Маркетинг
в Українi. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 4
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Гендерна рівність
Стандарти недискримінаційної реклами
Кл.слова (ненормовані):
Інтерв’ю
--
Рекламна сфера
--
Соціо-економічна сфера
Анотація:
Інтерв’ю з Ларисою Магдюк національним та міжнародним тренером-експертом з гендерних питань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шишов, Василий
.
Коротко, быстро, прибыльно [Текст] : SMS-рассылки - эффективный и выгодный бизнес-инструмент / В. Шишов> //
Маркетинг
в Українi. - 2015. -
№ 5
. - С. 12-15
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
SMS-
маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бєлікова, Юлія
.
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєлікова> //
Маркетинг
в Українi. - 2015. -
№ 5
. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
гендер
--
соціальний медіа
маркетинг
Анотація:
Про соціальний медіа
маркетинг
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Масюк, Анна
.
Магия
маркетинг
а [Текст] / А. Масюк> // Компаньон. - 2016. -
№ 4
. - С. 36-40 : фот. цв. . - ISSN 1998-4359
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
креативна команда
--
презентація
--
цікаві проекти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Бучинська, Олена
.
Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / Олена Бучинська> //
Маркетинг
в Українi. - 2018. -
№ 5
. - С. 47-64 : фот.
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ринковий асортимент
--
комунікація бренду
--
збут реклами
--
ґендерна рівність
--
образ жінки в рекламі
--
образ чоловіка в рекламі
Анотація:
Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв'язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя. Усі комунікації бренду, у тому числі
реклама
, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Паниотто, Владимир
.
Анекдоты о
маркетинг
е и рекламе [Текст] / Владимир Паниотто> //
Маркетинг
в Українi. - 2018. -
№ 6
. - С. 66-69
Рубрики:
Маркетинг
--
Реклама
Реклама
у суспільстві
Кл.слова (ненормовані):
соціологія
--
копірайтер
--
арт-директор
Анотація:
Многие анекдоты очень точно и лаконично описывают социальные процессы. Автор статьи предлагает анекдоты, которые напрямую посвящены
маркетинг
у и рекламе и могут описывать ситуации, с которыми сталкиваются исследователи и маркетологи. Анекдоты могут также использоваться как иллюстрации в различных социологических курсах, которые читаются студентам, в том числе и по методике исследований,
маркетинг
у и рекламе.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)