Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Управління -- Підприємства -- Дослідження -- Словаччина -- Польща<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Дадо, Ярослав
.
Маркетинг
і
управління
- конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Ярослав Дадо, Ян Віктор> //
Маркетинг
в Українi. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 47-55 : табл. - Бібліогр.: с. 55
Рубрики:
Маркетинг
--
Управління
--
Підприємства
--
Дослідження
--
Словаччина
--
Польща
Кл.слова (ненормовані):
система
управління
підприємством
--
характеристика досліджуваної групи
--
розробка анкети
--
концепції "
маркетинг
ових та управлінських війн"
Анотація:
Метою
дослідження
була емпірична перевірка концепції Реса "
маркетинг
ової війни з
управління
м" на основі міжнародних досліджень у студентському середовищі.
Дослідження
проводилися зі студентами двох університетів: Матея Бельського університету (UMB-економічний факультет) в Банско-Бистриці (
Словаччина
) та Університеті економіки Кракова (UEK-факультет менеджменту).
Дослідження
проводилися на подібних факультетах та зі студентами подібних сфер вивчення. Отримані результати можуть бути не тільки базою для полеміки проти вельми спірної концепції "війни
управління
маркетинг
ом" А. Л. Ресів, але і вкладом в обговорення взаємодії і інтеграції особистості, з основних функцій системи
управління
для кожної організації.
Дод.точки доступу:
Віктор, Ян
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)