Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- комунікації -- Інноваційні інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Панченко, Ольга.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54
Рубрики: Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти
Кл.слова (ненормовані):
фінансові послуги -- банківський продукт -- економічний ресурс
Анотація: Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)