Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мережева економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зозульов, Олександр.
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогильна // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Рубрики: Мережева економіка
   Міжорганізаційні утворення

   Кооперація

Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.


Дод.точки доступу:
Підмогильна, Оксана

Знайти схожі

2.


    Швед, Юрій.
    Концентрація капіталу: мережево-цифровий вимір [Текст] / Юрій Швед, Богдан Титиш // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2024. - № 2. - С. 66-85 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Світова економіка
   Цифрова економіка--Соціально-економічне становище

   Мережева економіка

Кл.слова (ненормовані):
мережеві ефекти -- мережевізація -- цифровізація -- злиття та погашення


Дод.точки доступу:
Титиш, Богдан

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)