Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Методика навчання -- Загальноосвітні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Я - ким
бути? Формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів [Текст] / Г. Кучерова [та ін.]> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. -
№ 16
. - С. 4-25 : табл. - Бібліогр.: с. 25. - Зміст: Чотири принципи ЮНЕСКО для освіти ХХІ століття ; Структурні складові комплексу ціннісних орієнтацій ; Основні напрями науково-методичного супроводу формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів ; Психологічний інструментарій для діагностичних досліджень учнів ; Моніторинг рівня сформованості ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів ; Визначення рівнів ціннісних орієнтацій ; Ключ визначення рівня сформованості ціннісних орієнтацій
Рубрики:
Методика
навчання
--
Загальноосвітні
заклади
Загальноосвітні
навчальні
заклади
--Учні--Навчальна діяльність--Досвід роботи--Житомирська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
цінності
--
пізнавальна діяльність учнів
--
навчальна діяльність учнів
--
самоосвітня компетентність
--
самоконтроль
--
самооцінка
--
життєтворчість
--
мистецтво життя
Анотація:
У матеріалах, розроблених творчою групою, розкрито основні підходи до формування ціннісних орієнтацій пізнавальної діяльності учнів.Подано науково-методичний супровід цієї проблеми навчально-пізнавальної діяльності: моніторингове дослідження зі зразками анкетування, психологічного інструментарію для діагностичних досліджень учнів.
Дод.точки доступу:
Кучерова, Галина; Гуменюк, Тетяна; Медвєдєва, Марія; Нижник, Тетяна; Слінчук, Валентина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)