Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мінеральні води -- Дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Мінеральні води з підвищенним умістом радону. Оцінка їх якості [Текст] / О. М. Нікіпелова, Х. О. Коєва, Л. Б. Солодова, О. В. Новодран // Хімічна промисловість України. - 2013. - № 4. - С. 49-52 : табл. - Бібліогр.: с. 51-52
Рубрики: Мінеральні води--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
природні підземні води -- радонові мінеральні води -- макрокомпонентний склад мінеральної води -- вода свердловини
Анотація: Наведені результати фізико-хімічних досліджень мінеральних вод з підвищеним умістом радону. Проведений моніторинг хімічного складу досліджуваних вод з плином часу. Показано, що досліджені мінеральні води мають досить різнй хімічний склад, незважаючи на близьке географічне розташування (м. Хмільник) та майже однакову глибину буріння (72-80 м).


Дод.точки доступу:
Нікіпелова, О. М.; Коєва, Х. О.; Солодова, Л. Б.; Новодран, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Танасійчук, Альона.
    Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Попит--Мінеральна вода
   Мінеральні води--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)