Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Навчальна діяльність -- Організація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Янісевич, Ірина
.
Активатори навчальної діяльності учнів [Текст] / Ірина Янісевич> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 22-23
ББК
74
Рубрики:
Навчальна
діяльність
--
Організація
Анотація:
У статті розглядаються основні шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Запропоновані підходи забезпечують формування стійкої внутрішньої мотивації особистості до навчання, соціального та професійного самовизначення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бех, І. Д.
Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.202.5
Рубрики:
Навчальна
діяльність
--
Організація
Анотація:
Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як встановлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим навчальним надбанням надано особистісної значущості.
Знайти схожі
>
3.
Карева, С. В.
Здійснення міжпредметної інтеграції через застосування методики CLIL [Текст] / С. В. Карева> // Педагогічна майстерня. - 2019. -
№ 6
. - С. 2-9 : табл.
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Навчальна
діяльність
--
Організація
Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
методика CLIL
Анотація:
Про методику CLIL - предметно-мовне інтегроване навчання іноземної мови.
Дод.точки доступу:
Вовк, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)