Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Освіта -- Правові інститути -- Зарубіжний досвід -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Грезіна, Олена
.
Зарубіжний
досвід
упровадження інституту освітнього омбудсмена: компаративний аналіз [Текст] / Олена Грезіна> // Підприємництво, господарство і право. - 2019. -
№ 8
. - С. 134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта
--
Правові
інститути
--
Зарубіжний
досвід
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
спеціалізований омбудсмен
--
право
--
стейкхолдери
--
освітнього процесу
--
захист прав учасників
Анотація:
У статті розглянуто
зарубіжний
і вітчизняний
досвід
діяльності освітнього омбудсмена. Автор наводить приклади дії освітнього омбудсмена в європейських країнах та акцентує увагу на особливостях практики Сполучених Штатів Америки. Наводиться перелік передумов виникнення в Україні інституту освітнього омбудсмена. Наголошується на необхідності детального вивчення механізму дії освітнього омбудсмена. Надається характеристика обов’язків омбудсмена зі спеціальної освіти у Сполучених Штатах Америки. Омбудсмени з питань освіти в Сполучених Штатах Америки є професіоналами з великим
досвід
ом розв’язання конфліктів, посередництва та залучення сім’ї до освіти. Автор за допомогою компаративного аналізу звертає увагу на зарубіжну практику функціонування інституту освітнього омбудсмена, наявність різноманітних моделей омбудсмена. Нині у багатьох країнах інститут освітнього омбудсмена став невід’ємною частиною механізму державної влади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)