Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Управління школою -- Освітній маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Литвиненко, Наталія.
    Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Текст] / Н. Литвиненко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Управління школою--Освітній маркетинг
   Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
постсучасна освіта -- глобальна освіта -- соціокультурна парадигма
Анотація: У статті здійснюється аналіз маркетингового управління в освіті у контексті глобальних трансформаційних процесів постіндустріального зразка. Обгрунтовуються переваги маркетингового управління як ресурсу інноваційного розвитку освітньої царини.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)