Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічні технології -- Українська література<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Дига, Н. В.
    Місце творів Т. Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання [Текст] / Н. В. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 2-4
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Анотація: У статті подаються методичні рекомендації щодо прочитання літературних творів Т. Шевченка учнями основної школи та зразок шкільного твору за поетичною творчістю Кобзаря. На прикладі поезій "Садок вишневий коло хати", "Мені тринадцятий минало.", "Заповіт"


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Скоморовська, Н. Б.
    Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка [Текст] / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Літературні балади--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Природа--Теми і образи в літературі

   Педагогічні технології--Українська література

   Теми і образи в літературі--Природа

   Критичне мислення--Уроки--Українська література

Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української шлітератури під час вивчення творів Т. Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне, творче мислення, активізувати пізнавальну діяльність школярів на уроці.
Серед багатьох можливих обрано тему природи. Вибір обумовлений її актуальністю. Щоб привернути увагу учнів до проблеми збереження навколишнього середовища, потрібно навчати школярів любити та берегти природні багатства. У творах Кобзаря безліч рядків про красу природи рідного краю.
Серед стратегій, які пропонує дана технологія, обрано саме ті, що допоможуть повніше донести до учнів цей навчальний матеріал, розвивати асоціативне мислення, вміння аналізувати


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бабійчук, Т. В.
    Студентський лекторій як активна форма позакласної роботи з української літератури у педагогічному коледжі [Текст] / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Анотація: У статті розглянуто питання організації і діяльності студентського лекторію, подано матеріали для успішної підготовки і виголошення міні-лекцій на шевченківську тематику


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартиненко, В. О.
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. О. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Школярі молодшого віку
   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Овдійчук, Л. М.
    ОЗОН - це творчій неспокій / Л. М. Овдійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 36-37
ББК 74.268.39
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті йдеться про фестиваль-2011 "Мій особистісно зорієнтований урок"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Говденко, К.
    Безмежні світи Івана Франка : конспект уроку з використання проектної технології, 10 клас / К. Говденко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 22-24
ББК 74.268.39
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
проектні технології
Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Фасоля, А. М.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемам становлення термінології компетентнісно зорієнтованого навчання літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ревчук, С.
    Розробка компетентісних завдань з української літератури / С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сфолрмованості ключових компетентностей — інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шуляр, В. І.
    Особливості діяльності суб"єктів сучасного уроку літератури на комплексній основі / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Автор визначив особливості впровадження компетентнісного підходу в систему літературної освіти та окреслив напрямки їх подальшої реалізації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Братко, В. О.
    Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність
Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Шуляр, В. І.
    Природовідповідна (ноосферна) складова сучасного уроку української літератури : стаття перша / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 15-17 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні концепції--Вчені українські, 20 ст.
   Педагогічні технології--Українська література

   Ноосфера

Анотація: Серія статей передбачає розкриття ноосферних імперативів у системі літературної освіти. Автор ставить за мету розкрити роль кожного суб'єкта літературної освіти у співпраці за новою парадигмою, яка зорієнтована на реалізацію природовідповідної, здоров'язбережувальної складової сучасного уроку / заняття на компетентнісно-діяльнісній основі. Запропоновані матеріали присвячені 150-річчю від дня народження Володимира Вернадського.


Дод.точки доступу:
Вернадський, Володимир Іванович (видатний учений, засновник геохімії, біогеохімії, радіогеології ; (1863-1945)) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Мовчан, О. А.
    Технологія життєтворчих проектів на уроках української літератури / О. А. Мовчан // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 34-35
ББК 83.3(4Укр) + 74.20
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Проектна діяльність
Анотація: Досвід використання методу проектів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Чеховська, Л. Й.
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні [Текст] / Л. Й. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 21-25 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Компетентнісний підхід--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Загальнонавчальні предметні компетенції -- Компетентнісний підхід -- Метод наочності -- Дискурсивний метод -- Проектне навчання
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Мотивованість, зацікавленість українською літературою автор ставить у пряму залежність від системи методичних прийомів, в основі яких - тренування суб'єктності учнів, залучення до навчання за допомогою проектної методики, яка є практичним втіленням особистісно орінтованого навчання. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Губа, Юлія.
    Форми позааудиторної роботи з української літератури у фаховому коледжі [Текст] / Юлія Губа // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. - Вип. 2 (7). - С. 352-355. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Позааудиторна робота
   Педагогічні технології--Українська література

   Компетентнісне навчання

   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна робота -- самостійна підготовка студентів -- методика викладання української літератури -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Ісанкова, Тетяна.
    Інноваційні технології в освітньому процесі та елементи їх використання на заняттях української мови та літератури [Текст] / Тетяна Ісанкова // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 155-159 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади
   Українська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади

   Українська література--Методика викладання

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови та літератури -- інноваційні педагогічні технології -- методи навчання -- інноваційна діяльність в освіті -- інфографіка -- інтерактивні кросворди -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Рикова, Ірина.
    Прийоми візуалізації навчального матеріалу на уроках української літератури [Текст] / Ірина Рикова // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 268-270. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітні технології -- наочні методи навчання -- інтелект-карти -- інтернет-меми -- скрайбінг -- лепбук -- буктрейлер -- візуалізація -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Дем'янчук, Олеся.
    Необхідність національно-патріотичного виховання та формування національної свідомості у молоді на заняттях словесності [Текст] : на прикладі патріотичної літератури про Майдан / Олеся Дем'янчук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 536-540. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Національно-патріотичне виховання--Виховання патріотизму
   Педагогічні технології--Українська література

   Теми і образи в літературі--Революція гідності (2013-2014)

Кл.слова (ненормовані):
тема революції гідності -- література Євромайдану -- соціалізація студентської молоді -- методи навчання української словесності -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Кваснюк, Інна.
    Позааудиторна робота на заняттях української літератури як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців [Текст] / Інна Кваснюк // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 547-550. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Позанавчальна виховна робота
   Вища освіта--Самостійна робота студентів

   Педагогічні технології--Українська література

   Методи навчання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
позааудиторна діяльність -- методи навчання української літератури -- позакласна робота -- читацькі конференції -- засоби навчання -- літературні гуртки -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Король, Інна; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Крупа, Наталія.
    Управлінський аспект впровадження елективного курсу з медіоосвітнім компонентом "Ave, Skovoroda!"Ідемо за Сковородою в освітньому закладі [Текст] / Наталія Крупа // Науковий вісник Карпатського універститету імені Августина Волошина. - 2020. - № 2. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Сковорода Григорій Савич (1722-1794)

Кл.слова (ненормовані):
елективний курс -- профільна освіта -- індивідуалізація -- мотивація навчанння -- компетентність -- літературні здібності -- пізнавальна самостійність -- людиноцентризм -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Рижикова, Євгенія.
    Розвиток життєвої компетентності особистості засобами факультативних (гурткових занять) [Текст] / Євгенія Рижикова // Науковий вісник Карпатського універститету імені Августина Волошина. - 2020. - № 2. - С. 60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Позанавчальна виховна робота--Учнівські гуртки

   Українська література--Методи навчання

   Письменники українські--Літературна творчість--Методика викладання

   Сковорода Григорій Савич (1722-1794)

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- гурткові заняття -- творча спадщина Г. Сковороди -- елективний спецкурс з медіа освітнім компонентом -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)