Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Письменники німецькі -- Поети, 18-19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Могильовцева, Л. П.
Система уроків з вивчення творчості Дж.Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне та С.І.Васильківського [Текст] / Л. П. Могильовцева> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 34-40. - Зміст: Тема. Джон Кітс. "Про коника та цвіркуна".
Поети
зація образу природи у вірші, його ідея ; Тема. Йоган Вольфганг Гете. "Нічна пісня подорожнього". Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в
поети
чному творі ; Тема. Генріх Гейне. "Задзвени із глибини." . Втілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором ; Тема. Твір-опис природи за картиною С.І.Васильківського "Ловлять снігура"
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Розробки уроків
Письменники
англійські, 19 ст.
Письменники
німецькі
--
Поети
, 18-19 ст.
Художники українські, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Гейне Г.
--
Кітс Д.
Анотація:
Подано розробки уроків зарубіжної літератури, мета яких ознайомити учнів з перлинами світової поезії про природу, розвивати уявлення про тісний зв’язок між людиною та природою, виховувати любов до прикрасного, вміння коментувати та аналізувати прочитане, розвавати навички роботи над твором-описом за картиною, виховувати естетичне сприйняття навколишньої дійсності й здобутків живопису.
Дод.точки доступу:
Кітс, Джон (англійський поет ; 1795-1821) \про нього\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\; Васильківський, Сергій Іванович (український живописець, пейзажист ; 1854-1917) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Оробець, Світлана
.
Трагедія Йоганна Гете "Фауст". Діалектичне розв’язання проблеми добра і зла. Урок зарубіжної літератури, 9 клас [Текст] / Світлана Оробець> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 11
. - С. 25-28. - Зміст: "Фауст"
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники
німецькі
--
Поети
, 18-19 ст.
Анотація:
У статті подається розробка уроку за твором Й.Гете "Фауст".
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)