Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Психологія навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Жутикова, Н. В.
Учителю о практике психологической помощи [Текст] / Н. В. Жутикова> // Практична
психологія
та соціальна робота. - 2012. -
№ 10
. - С. 75-80. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК
74+88
Рубрики:
Вчителі--Практична
психологія
Психологія
навчання
Кл.слова (ненормовані):
Деонтологія
Анотація:
Практична психологічна допомога шкільному вчителю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Губенко, А. В.
Перформативные и констативные измерения творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко> // Практична
психологія
та соціальна робота. - 2013. -
№ 8
. - С. 72-80. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК
88
Рубрики:
Психологія
навчання
Кл.слова (ненормовані):
Перформативна
--
Констативна
Анотація:
Досліджуються найбільш загальні особливості творчої діяльності в мові, творчій активості та культурі, а також аналізуються деякі її закономірності. Діяльність розглядається в єдності двох основних проявів - перформативного й констативного. У перформативній діяльності суб'єкт і об'єкт пов'язані таким чином, що суб'єкт займає активну перетворюючу позицію здійснює значний вплив на стан об'єкта ; у констативній - суб'єкт пасивний і відчуває визначальний вплив з боку об'єкта. Така дихотомія знаходить своє вираження у різних психологічних особливостях, властивостях і якісних станах суб'єкта, які аналізуються у статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)