Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Вікова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дідора, М.
    Особливості ціннісних орієнтацій у людей похилого віку / М. Дідора // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 104-113. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
люди похилого віку -- ОСОБИСТІСТЬ -- цінність -- ціннісні орієнтації -- его-інтеграція -- сенс життя
Анотація: У статті аналізуються психологічні особливості ціннісно-смислової сфери осіб післяполудневого віку (К. Юнг), обгрунтовуються фактори їхнього особистісного розвитку чи деградації, описуються результати діагностичного вивчення особливостей їхніх ціннісних орієнтацій, за сучасних соціально-економічних умов життя. Зокрема, емпірично виокремлено й охарактеризовано три типи особистостей похилого віку: оптимістичний, гармонійно-реалістичний і песимістичний.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

2.


    Олексюк , В.
    Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства / В. Олексюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- особистість -- молодший школяр -- цінності -- ціннісні орієнтації -- зміст життя -- свідомість -- самосвідомість -- Я-образ
Анотація: Статтю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

3.


    Ципута, В.
    Ліворукі діти: особливості розвитку / В. Ципута // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 66-68
ББК 88
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
лівша -- шульга
Анотація: Представлено заняття Центру толерантності батьків, учнів, учителів м. Білої Церкви, розробленого з метою познайомити учасників з дослідженнями науковців особливостей психофізіологічного складу та розвитку ліворуких дітей; навчити розрізняти поняття "праворукі", "ліворукі" та "амбідекстри"; виробити методичні рекомендації про роботу з ліворукими дітьми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Поліщук, В.
    Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці [Текст] / Валерій Поліщук // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 8-11.
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
динамічний тип уваги -- довільна увага -- концентрація уваги -- мимовільна увага -- стійкість уваги
Анотація: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлен провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці - третій динамічний тип, властивий дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років -6 років 10 місяців).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)