Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Регіональна економіка -- Територіальний маркетинг -- Імідж території<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Макаренко, М. В.
    Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 180-187. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Регіональна економіка--Територіальний маркетинг--Імідж території
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність використання сучасних методів управління регіональним розвитком. Розглянуто поняття іміджу території, досліджено варіанти його застосування як інструмента маркетингу території для підвищення конкурентоспроможності регіону.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)