Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Реклама -- Гендерний аспект -- Маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лилик, Ірина
.
Гендерний
діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 4
. - С. 6-14 : фот.
Рубрики:
Реклама
--
Гендерний
аспект
--
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи
--
бренди
--
рекламний ринок
--
топ-менеджмент
Анотація:
25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "
Реклама
ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гендерні стереотипи в
рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 4
. - С. 15-36 : фот.
Рубрики:
Реклама
--
Гендерний
аспект
--
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ
--
чоловічий образ
--
бренди
--
рекламний кодекс
Анотація:
Сьогодні бренди визнають необхідність переглянути свої підходи до розуміння та зображення жіночих та чоловічих образів, щоб залишатись актуальними для споживачів. Проте виявилось, що використання ґендерних стереотипів в рекламі несе велику потенційну загрозу, особливо для дітей та молоді, може принижувати та ображати споживачів реклами і ставати причиною заподіяння людьми шкоди в реальному житті. Саме це дослідження спеціально рекомендує внести поправки до Кодексу Комітету з Рекламних практик, щоб краще враховувати такий вплив реклами на культурні цінності, визнаючи, що
реклама
часто впливає неявно, аніж через свідомість.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бучинська, Олена
.
Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / Олена Бучинська> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 4
. - С. 37-41 : фот.
Рубрики:
Реклама
--
Гендерний
аспект
--
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний контент
--
сексуальні символи
--
світові бренди
--
гендерні стереотипи
Анотація:
У сучасному суспільстві
реклама
стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Авторка статті вважає, що сучасна
реклама
здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)