Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Комунікація -- Маркетинг -- Ринок -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лазебник, Максим.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] / Максим Лазебник // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 4-10 : табл.
Рубрики: Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламоносії -- драйвери -- зовнішня реклама -- експертна оцінка -- цифровий інвентар
Анотація: Цього року до традиційної дискусії між експертними групами ВРК, що стосується абсолютних величин об'ємів рекламних інвестицій в той або інший рекламно-комунікаційний канал, яка призводить до періодичного перегляду методик досліджень і, як наслідок, коригування об'ємів ринку, з'явився ще один спірний момент, про який і розповідає автор статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лазебник, Максим.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об'ємів ринку 2020 [Текст] / Максим Лазебник // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 12-18 : табл.
Рубрики: Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламна політика -- медіа канали -- букмекери -- мобільний трафік
Анотація: Автор статті детально розповів про об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і надав прогноз об'ємів ринку на 2020 рік. Рекламно-комунікаційна індустрія України в 2019 році продемонструвала неабиякий ріст (чверть в медіа секторі), що не може не радувати та надихати. Ріст комерційного рекламного ринку, який стався в умовах дефіциту медійного інвентарю за рахунок політичної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Олініченко, Катерина.
    Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Збут продукції--Обладнання--Ресторани
   Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
франчайзинг -- динаміка продажу -- комунікаційна політика -- маркетингова політика
Анотація: Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку.


Дод.точки доступу:
Клименко, Максим; Юрчук, Юля

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)