Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Ринок пива -- Маркетингові стратегії -- Мале підприємство -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Яцишина, Лариса.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 55-62 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62
Рубрики: Ринок пива--Маркетингові стратегії--Мале підприємство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове рішення -- власний капітал -- агресивна стратегія -- організаційна культура
Анотація: У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.


Дод.точки доступу:
Ющук, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)