Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Риторика -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Нищета, В.
Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі [Текст] / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 1
. - С. 16-20.
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
шкільна риторична освіта
--
принципи шкільної риторики
--
риторична компетентність
Анотація:
У статті окреслено низку специфічних принципів шкільної риторики, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення риторики в загальноосвітній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Н.
Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 2
. - С. 2-8. - Бібліогр.: 11назв.
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
красномовство
--
історія
--
теорія
--
практика
--
техніка риторики
--
оратор
Анотація:
У статті представлений теоретичний матеріал для вчителів, що навчають риторики учнів старших класів. Дібрана автором інформація виходить за межі програмових питань, що дасть змогу вчителеві обирати, варіювати і мати метеріал для планування самостійної роботи з риторики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Голуб, Н.
Система вправ з риторики [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 2-8. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК
83.7
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
метод вправ
--
риторичні вміння і навички
--
типологія вправ
--
підготовчі вправи
--
тренувальні вправи
--
творчі вправи
--
аналітичні вправи
Анотація:
Статтю присвячено обгрунтуванню типології вправ з риторики для роботи на уроках і в процесі самостійного вивчення, представлено зразки кожного виду вправ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Васьківська, Г.
Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 8
. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК
74.268.4
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні старшої школи
--
риторика
--
риторичні вміння
--
ціннісно-смислова сфера
--
ціннісно-смислові орієнтації
--
особистість
--
саморозвиток
Анотація:
У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.
Дод.точки доступу:
Косянчук, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Нищета, Володимир
Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності [Текст] / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 7
. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
83
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
--
складники компетентності
--
риторична компетентність
--
уміння
--
риторичні вміння
Анотація:
У статті розглядається питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Нищета, В.
Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Риторика
--
Методика
Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
мета дослідно-експериментального навчання
--
проблемний проектний та риторичний підходи
--
принципи шкільної риторики
--
етапи навчання
--
програма навчання
--
5-9 класи
--
мовленнєва змістова лінія
Анотація:
Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
7.
Аношкіна, Г.
Основні завдання риторики в контексті сучасності [Текст] / Галина Аношкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 11
. - С. 25-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Риторика
--Загальні питання
Риторика
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
риторика
--
оптимальне спілкування
--
Цицерон
--
красномовство
--
нео
риторика
Анотація:
У статті висвітлено значення риторики в сучасному світі, визначено основні завдання риторики як теорії і практики досконалого, доцільного, ефективного мовлення у процесі спілкування. Доведено зростання ролі ораторської комунікації в контексті сучасності, розкрито поняття неориторики. Підкреслено, що формування національно-мовної особистості, вироблення умінь користування мовними засобами в різних сферах і жанрах мовлення - одна з найважливіших умов успішної соціалізації особистості сьогодні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)