Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Риторика -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Нищета, В.
    Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі [Текст] / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 16-20.
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
шкільна риторична освіта -- принципи шкільної риторики -- риторична компетентність
Анотація: У статті окреслено низку специфічних принципів шкільної риторики, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення риторики в загальноосвітній школі.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Голуб, Н.
    Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр.: 11назв.
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
красномовство -- історія -- теорія -- практика -- техніка риторики -- оратор
Анотація: У статті представлений теоретичний матеріал для вчителів, що навчають риторики учнів старших класів. Дібрана автором інформація виходить за межі програмових питань, що дасть змогу вчителеві обирати, варіювати і мати метеріал для планування самостійної роботи з риторики.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голуб, Н.
    Система вправ з риторики [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 83.7
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
метод вправ -- риторичні вміння і навички -- типологія вправ -- підготовчі вправи -- тренувальні вправи -- творчі вправи -- аналітичні вправи
Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню типології вправ з риторики для роботи на уроках і в процесі самостійного вивчення, представлено зразки кожного виду вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Васьківська, Г.
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.4
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток
Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Нищета, Володимир
    Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності [Текст] / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 83
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- складники компетентності -- риторична компетентність -- уміння -- риторичні вміння
Анотація: У статті розглядається питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Нищета, В.
    Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Риторика--Методика
   Українська мова--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
мета дослідно-експериментального навчання -- проблемний проектний та риторичний підходи -- принципи шкільної риторики -- етапи навчання -- програма навчання -- 5-9 класи -- мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Аношкіна, Г.
    Основні завдання риторики в контексті сучасності [Текст] / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 25-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Риторика--Загальні питання
   Риторика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
риторика -- оптимальне спілкування -- Цицерон -- красномовство -- неориторика
Анотація: У статті висвітлено значення риторики в сучасному світі, визначено основні завдання риторики як теорії і практики досконалого, доцільного, ефективного мовлення у процесі спілкування. Доведено зростання ролі ораторської комунікації в контексті сучасності, розкрито поняття неориторики. Підкреслено, що формування національно-мовної особистості, вироблення умінь користування мовними засобами в різних сферах і жанрах мовлення - одна з найважливіших умов успішної соціалізації особистості сьогодні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)