Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Планування уроків -- Орієнтовне<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сутула, Ольга.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 35-48
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
   Уроки світової літератури--Планування



Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 44-54 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 12-51. - Зміст: Урок № 44. Тема: Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий " світ Акакія Башмачкіна ; Урок № 45. Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення ; Урок № 46. Тема: Новаторство Миколи Гоголя в розробці теми "маленької людини" в світовій літературі ; Урок № 47. Тема: Контрольна робота з теми: "Реалізм" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 48. Тема: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття ; Урок № 49. Тема: Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма ; Урок № 50. Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси "Ляльковий дім" ; Урок № 51. Тема: Образна система "Лялькового дому" Генріка Ібсена. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу ; Урок № 52. Тема: Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон" ; Урок № 53. Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "Одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови ; Урок № 54. Тема: Контрольна робота. Написання сиквелу на основі вивчених драматичних творів Генріка Ібсена або Бернарда Шоу
Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
   Письменники російські українського походження, 19 ст.

   Письменники норвезькі, 19-20 ст.

   Письменники англійські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Шоу Б. Д. -- Ібсен Г.
Анотація: Подаються розробки уроків за творами М.Гоголя, Г.Ібсена, Б.Шоу.


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \про нього\; Шоу, Бернард Джордж (англійський письменник, драматург ; 1856-1950) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 55-57 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 21-45. - Зміст: Урок № 55. Тема: Українські сторінки життя і творчості М.О.Булгакова. Булгаков і влада, трагедія митця ; Урок № 56. Тема: "Собаче серце" Михайла Булгакова як метафора соціальних експериментів революційної доби ; Урок № 57. Тема: Сутність і специфіка основного конфлікту та системи образів повісті "Собаче серце" Михайла Булгакова
Рубрики: Письменники російські, 20 ст.
   Світова література--Планування уроків--Орієнтовне

Кл.слова (ненормовані):
Булгаков М. О. -- Собаче серце, повість
Анотація: Пропонуються розробки уроків за твором М.Булгакова "Собаче серце".


Дод.точки доступу:
Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 64-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 64. Тема: Розвиток жанру кіноповісті. Твір Хосе Рівери й Тіма Саллівана "Листи до Джульєтти" на перетині двох видів мистецтва ; Урок № 65. Тема: Сучасна зарубіжна поезія та її читачі ; Урок № 66. Тема: Дискусія на тему "У чому полягають особливості зображення проблем людини й людства у творах літератури ХХ-ХХІ століть" ; Урок № 67. Тема: Створення письмової рецензії на сучасний твір літератури (або кіно, театру) ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура" ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу курсу "Зарубіжна література. 9 клас" ; Урок № 70. Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література в старшій школі (10 клас). Рекомендації на літо щодо розвитку читацьких компетентностей учнів ; "Листи до Джульєтти"
Рубрики: Уроки світової літератури--Орієнтовне планування
   Світова література--Планування уроків--Орієнтовне

   Сценаристи

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Рівера, Хосе (сценарист ; 1955) \про твір\; Салліван, Тім (сценарист ; 1964) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 кл. Уроки № 35-43 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 8-43. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Урок № 35. Тема: Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. "Людська комедія": історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Аналіз "Передмови" до "Людської комедії" ; Урок № 36. Тема: Реалізація ідеї системи перехідних персонажів у творчості Оноре де Бальзака. Трагізм долі батька Горіо в однойменному романі митця ; Урок № 37. Тема: Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії". Сюжетно-композиційні особливості твору ; Урок № 38. Тема: Багатогранність образу Гобсека та художні засоби його створення ; Урок № 39. Тема: Філософія влади золота в повісті Бальзака "Гобсек" (Модель французького суспільства за Бальзаком) ; Урок № 40. Тема: Петербурзький етап життя і творчості Миколи Гоголя ; Урок № 41. Тема: Творча історія п’єси "Ревізор". Сюжетно-композиційні особливості твору ; Урок № 42. Тема: Система образів комедії "Ревізор" Місце і роль в ній образу Хлестакова ; Урок № 43. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси "Ревізор" Миколи Гоголя
Рубрики: Світова література--Планування уроків--Орієнтовне
   Уроки світової літератури--Орієнтовне планування

   Письменники французькі, 19 ст.

   Письменники російські українського походження, 19 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків за творами Оноре де Бальзака та Миколи Гоголя.


Дод.точки доступу:
Бальзак, Оноре де (французький романіст і драматург ; 1799-1850) \про нього\; Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)