Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Соціальна педагогіка -- Організація роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Коленіченко, Т. І.
    Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 20-25. - Бібліогр.: с. 25 . - № 4
ББК 60.99
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

2.


    Отрощенко, Н. Л.
    Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - С. 11-19. - Бібліогр.: с. 18 . - № 4
ББК 60.99
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

3.


    Юрків, Я. І.
    Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
телефонне консультування -- консультант -- клієнт -- рефлексивне слухання -- нерефлексивне слухання -- емпатія
Анотація: У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)