Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Соціальна педагогіка -- Організація роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Коленіченко, Т. І.
Соціальна
робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко> //
Соціальна
педагогіка
: теорія та практика. - 2011. - С. 20-25. - Бібліогр.: с. 25 . - № 4
ББК
60.99
Рубрики:
Соціальна
педагогіка
--
Організація
роботи
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
2.
Отрощенко, Н. Л.
Особливості
роботи
соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко> //
Соціальна
педагогіка
: теорія та практика. - 2011. - С. 11-19. - Бібліогр.: с. 18 . - № 4
ББК
60.99
Рубрики:
Соціальна
педагогіка
--
Організація
роботи
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
3.
Юрків, Я. І.
Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків> //
Соціальна
педагогіка
: теорія та практика. - 2012. -
№ 4
. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК
74
Рубрики:
Соціальна
педагогіка
--
Організація
роботи
Кл.слова (ненормовані):
телефонне консультування
--
консультант
--
клієнт
--
рефлексивне слухання
--
нерефлексивне слухання
--
емпатія
Анотація:
У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)