Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Споживачі -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чайкін, О. В.
Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції [Текст] / О. В. Чайкін> // Економіка АПК. - 2015. -
№ 10
. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.422-36
Рубрики:
Продукція--Екологічно чиста--Вітчизняний ринок
Екологічна сертифікація
Споживачі
--
Маркетинг
Суспільний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
Соціологічне опитування
--
Ідеальна точка
--
Потреби екологічні
Анотація:
Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення
споживачі
в до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції. За допомогою соціалогічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для
споживачі
в присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)