Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Торговельні підприємства -- Конкурентоспроможність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Сімонова, В. С.
Роль управління якістю торговельного обслуговування в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств регіону [] / В. С. Сімонова> // Економіка та держава. - 2012. -
№ 6
. - С. 54-56. - Бібліогр. с.56 (9 назв)
ББК
65.291
Рубрики:
Торговельні
підприємства
--
Конкурентоспроможність
Анотація:
Виявлено вигоди від поліпшень усередині пілприємства, які виконуються при розробці й впровадженні сучасної системи управління якістю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гуштан, Т. В.
Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. -
№ 1
. - С. 36-40. - Бібліогр. с. 40 (6 назв)
Рубрики:
Роздрібна торгівля--Інформаційні технології
Торговельні
підприємства
--
Конкурентоспроможність
Анотація:
У статті розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійного менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищення ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають на вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технологічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)