Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Торгівля -- Торгові марки -- Конкуренція -- Київ, місто (Україна)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73
УДК
Рубрики: Торгівля--Торгові марки--Конкуренція--Київ, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендинг -- стратегічні групи -- бренд-комунікація -- аналіз маркетингових чинників -- результати опитування
Анотація: У статті досліджено засади розвитку підприємств торгівлі в умовах конкурентного середовища. Новими суб'єктами господарювання в сфері товарного обігу стали торгово-розважальні центри, що є на сьогодні одним із популярних каналів роздрібого продажу. Торгово-розважальні центри включають підприємства побутового обслуговування , громадського харчування та розважальніі заклади і стали, за достатньо короткий термін, осередком масової культури. Аналіз особливостей й тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на ринку Києва як одному з конкурентних ринкових середовищ, показав необхідність розкриття особливостей використання стратегій брендингу торгово-розважальних центрів для підвищення їхньої конкурентоспроможності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)