Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Торгівля -- Торгові марки -- Конкуренція -- Київ, місто (Україна)<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Яцишина, Л. К.
Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 4
. - С. 69-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73
УДК
339.138
Рубрики:
Торгівля
--
Торгові
марки
--
Конкуренція
--
Київ
,
місто
(
Україна
)
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент
--
брендинг
--
стратегічні групи
--
бренд-комунікація
--
аналіз маркетингових чинників
--
результати опитування
Анотація:
У статті досліджено засади розвитку підприємств торгівлі в умовах конкурентного середовища. Новими суб'єктами господарювання в сфері товарного обігу стали торгово-розважальні центри, що є на сьогодні одним із популярних каналів роздрібого продажу. Торгово-розважальні центри включають підприємства побутового обслуговування , громадського харчування та розважальніі заклади і стали, за достатньо короткий термін, осередком масової культури. Аналіз особливостей й тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на ринку Києва як одному з конкурентних ринкових середовищ, показав необхідність розкриття особливостей використання стратегій брендингу торгово-розважальних центрів для підвищення їхньої конкурентоспроможності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)