Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Комп'ютерне і програмоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Єлісєєва, О.
    Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст. Про "театр корифеїв". Трагікомедія "Сто тисяч" - класичний взірець українського "театру корифеїв" [Текст] : українська література, для класів з поглибленим вивченням / Ольга Єлісєєва // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 45-48
Рубрики: Українська література--Карпенко-Карий (Тобілевич) Іван Карпович (1845-1907 рр.)
   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
життєвий і творчий шлях І. Карпенка-Карого -- "театр корифеїв" -- історія створення трагікомедії "Сто тисяч" -- проблематика та структура твору
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом І. Карпенка-Карого, з особливостями розвитку театрального мистецтва на Україні у ХІХ ст., з "театром корифеїв"; здійснити ідейно-художній аналіз твору "Сто тисяч"; використовуючи мультимедійні засоби та сучасні технології навчання, розвивати в учнів логічне мислення, пам'ять, спостережливість, вдосконалювати роботу в малих групах.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ахмедова, Ю.
    "Студія "Театральна кав'ярня": невідомий Марко Кропивницький. Шлях корифея до слави [Текст] : [сценарій заходу] / Юлія Ахмедова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 27-33. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Кропивницький Марко Лукич (1840-1910 рр.)
   Українська література--Позакласна робота

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія створення "театру корифеїв" -- біографія М. Кропивницького -- театральна діяльність М. Кропивницького -- Кропивницький-корифей -- драматург
Анотація: Подано розробку позакласного заходу, який має на меті наступне: використовуючи новітні мультимедійні засоби навчання, ознайомити учнів з історією створення "театру корифеїв", ключовими моментами життєвого і творчого шляху одного з засновників першої української професійної театральної трупи - Марка Кропивницького; сприяти вихованню в учнів інтересу до драматургії та театрального мистецтва.


Дод.точки доступу:
Кропивницький, Марко Лукич (український письменник, драматург, театральний актор ; 1840-1910) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Кулаківська, Т.
    Пісні Марусі Чурай. Легендарна дівчина з Полтави. Трагічна історія її життя. Пісні, що стали народними. "Засвіт встали козаченьки". Художні засоби [Текст] : українська література : 8 клас / Тетяна Кулаківська // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв. - Зміст: "Афродито, безсмертна Зевесова доню." / Сапфо.
Рубрики: Українська література--Чурай Маруся (1625-1653 рр.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
пісня в житті українського народу -- біографія і творчість Марусі Чурай -- співачка -- аналіз пісні
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: розкрити значення і функції пісні в житті українського народу; ознайомити учнів з легендою про Марусю Чурай, трагічною історією її життя, змістом пісні "Засвіт встали козаченьки"; за допомогою мультимедійних засобів начання розвивати вміння виразно читати, знаходити художні засоби; виховувати усвідомлення того, що поет- активний творець духовності.


Дод.точки доступу:
Чурай, Маруся (напівлегендарна українська народна співачка та поетеса часів Хмельниччини, яка, за переказами, жила в Полтаві ; 1625-1653) \о ней\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Котляренко, Н.
    Іван Тобілевич. Ми зробимо, що в наших силах! [Текст] : українська література : 8 клас / Наталя Котляренко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 47-49
Рубрики: Українська література--Карпенко-Карий (Тобілевич) Іван Карпович (1845-1907 рр.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
життєвий і творчий шлях І. Тобілевича -- мистецька діяльність драматурга
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: використовуючи мультимедійні засоби навчання, ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника-земляка; розкрити роль літературної спадщини і мистецької діяльності драматурга в розвитку театральної справи в Україні; удосконалювати вміння аналізувати і систематизувати факти з різних джерел інформації, формувати навички дослідницько-пошукової роботи; виховувати любов до рідного слова, театрального мистецтва.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дроздовський, Дмитро
    Використання технології Googlegroups на уроках української літератури [Текст] / Дмитро Дроздовський // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- інтернет-технології
Анотація: У статті окреслено важливість оновлення методичних підходів до викладання української літератури у старших класах. Охарактеризоно кількарічний досвід роботи з технологією googlegroups на уроках української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Яценко, Таміла
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології навчання літератури -- ікт -- мультимедійна презентація -- слайд-шоу -- віртуальна екскурсія
Анотація: У статті подано класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій в шкільному літературному навчанні та охарактеризовано можливості їх застосування у процесі вивчення української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Литвинюк, Л.
    Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 51-53.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійна підтримка уроку -- комп'ютерні технології -- динамічні таблиці -- літературний портрет -- слайд-твір -- тестові завдання -- медіаурок
Анотація: У статті приділено увагу одному з найефективніших у наш час способів розвитку пізнавальної активності учнів - використанню мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити інтерес і привернути увагу учнів до навчання. Охарактеризовано основні мультимедійні жанри, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів, від динамічних таблиць і презентацій до медіауроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Рижук, Л.
    "Не вмре його слово - не загине сила духу" [Текст] : інтелектуальна гра до 160-річчя від дня народження та 100-річчя з дня смерті І. Я. Франка / Людмила Рижук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 76-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
   Українська література--Позакласна робота

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

   Українська література--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
сценарій -- життєвий і творчий шлях І. Франка -- конкурси знавців
Анотація: Подано розробку позакласного заходу, який має на меті наступне: використовуючи сучасні мультимедійні технології, поглибити знання студентів про життєвий і творчий шлях І. Франка, розкрити значення його творчості для української та світової культури; розвивати пам'ять, пізнавальний інтерес, самоосвітні вміння та навички, формувати культуру мовлення; виховувати патріотизм.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Корчева, Т.
    Чи був справедливим вирок жінці-покритці тогочасного суспільства? [Текст] : За поемою Т. Г. Шевченка "Катерина" : інтегрований урок : українська література-правознавство : 9 клас / Тамара Корчева, Ганна Гінкул // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 34-42. - Бібліогр.: 7 назв. - Зміст: "Катерина" (фрагмент) / Т. Шевченко.
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
   Українська література--Інтегрований урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок-суд -- судова справа -- покритка -- рольова гра -- суддя -- адвокат -- відповідач -- доля Катерини -- відповідальність батьків -- законодавство України
Анотація: Подано конспект інтегрованого уроку у формі засідання суду, який має на меті наступне: ознайомити учнів із звичаєвими правами і обов'язками жінки тогочасного суспільства і порівняти їх із сучасними; розкрити образ Катерини; показати, як би вирішив сучасний суд долю Катерини; визначити особливості відповідальності батьків стосовно своїх дітей відповідно до норм сучасного законодавства. Заняття має сприяти формуванню комунікативних умінь, навичок аналізу літературного твору та правових джерел, вихованню поваги до законодавства України, відповідальності за долю своїх дітей.


Дод.точки доступу:
Гінкул, Г.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Підгайко, В.
    Мелодія "Лісової пісні" [Текст] : За драмою-феєрією "Лісова пісня" Лесі Українки : українська література : 10 клас (І курс коледжу) / Віталіна Підгайко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 39-43. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Леся Українка (Косач Лариса Петрівна) (1871-1913 рр.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія створення -- музей Л. Українки -- аналіз драматичного твору -- образи Лукаша й Мавки -- робота над змістом драми
Анотація: Мета поданого уроку - опрацювати зміст драми Лесі Українки, формувати в студентів уміння аналізувати драматичний твір, розвивати логічне й образне мислення, виховувати любов до навколишнього світу, почуття відповідальності.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Бутурлим, Т.
    Сім'я в умовах кризової ситуації в Україні [Текст] : За романом Ліни Костенко "Записки українського самашедшего" : система уроків за творами сучасних письменників / Тетяна Бутурлим // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 50-57. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасна українська література -- роман "Записки українського самашедшего" -- проблематика роману Л. Костенко -- екзистенційна криза головного героя -- сімейна дисгармонія -- мікроклімат в сім'ї -- робота в мікрогрупах
Анотація: Запропоновано конспект уроку української літератури, який має на меті наступне: використовуючи новітні мультимедійні технології, розширити знання учнів про творчість видатної української письменниці Ліни Костенко; проаналізувати взаємозв'язок соціально-політичної, економічної, моральної ситуації в державі та мікроклімату в сім'ї (за романом Л. Костенко "Записки українського самашедшого"); розвивати навички інтерпретації художнього тексту, синтезувати знання у вигляді опорних схем і таблиць, формувати креативність учнів. Заняття має сприяти вихованню в школярів стійкої життєвої позиції, позитивного мислення, потреби в створенні гармонійної сім'ї.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Скореднова, Ніна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури для оптимізації навчального процесу [Текст] / Ніна Скореднова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- Google сервіс у навчанні -- пізнавальний інтерес учнів


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)