Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Зміст освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-ткачук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 9. - С. 16.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
   Українська література--Зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
Концепція літературної освіти -- Концепція мовної освіти -- нормативні документи -- обговорення
Анотація: Звертання до широкої спільноти освітян-філологів з метою обговорення нової редакції Державного стандарту загальної середньої освіти у галузі "Мови і літератури", який розроблено провідними науковцями і методистами.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

2.


    Кучерук, О.
    Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
риторична особистість -- риторична компетентність -- підходи до навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кучеренко, Ірина
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання
Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)