Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Профільне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Ясак, Т.
Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів
навчання
на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі профільної школи [Текст] / Тетяна Ясак> //
Українська
мова
й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Українська
мова
--Засоби
навчання
--Комп'ютерне і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
розроблення комп'ютерних програм
--
програмно-педагогічні засоби
--
програми навчального призначення
--
універсальність
--
синтаксис української мови
Анотація:
У статті обгрунтовано доцільність застосування на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі універсальних комп'ютерно зорієнтованих засобів
навчання
, висвітлено особливості їх змісту й стуктури. Розглянуто лінгводидактичні аспекти застосування пропонованих педагогічних програмних засобів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бакум, З.
Особливості
навчання
фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум> //
Українська
мова
й література в сучасній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 46-49
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--Фонетика--Методика
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи у навчанні
--
дидактичні принципи
--
етапи
навчання
--
аспекти характеристики звуків
--
органи мовлення
--
місце та спосіб творення звуків
Анотація:
У статті запропоновано систему
навчання
фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи
навчання
, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
3.
Шевцова, Л.
Використання мовленнєвих ситуацій на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Лариса Шевцова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 82-85. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Українська
мова
--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва культура
--
мовленнєва діяльність
--
мовленнєві завдання
--
тексти
Анотація:
У статті розкрито сутність процесу мовлення та його висвітлення в сучасній психолінгвістиці, а також визначено методику використання мовленнєвих ситуацій на уроках української мови у профільній школі. Наведено приклади завдань, застосування яких сприяє більш глибокому аналізу мовного матеріалу, розвиває культуру мовлення учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Огарь, Ю.
Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Юлія Огарь, Наталія Дика> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 60.
Рубрики:
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Українська
мова
--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовно-комунікативна компетентність
--
принципи категоризації і концептуалізації
--
система вправ і завдань
Анотація:
У статті викладено основні шляхи реалізації когнітивно-комунікативної методики викладання української мови у профільній школі. Зокрема, охарактеризовано умови підвищення рівня сфор
мова
ності мовнокомунікативних умінь учнів під час вивчення синтаксису.
Дод.точки доступу:
Дика, Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Криворотенко, Ольга
Основи журналістики, 11 клас [Текст] / Ольга Криворотенко> //
Українська
мова
і література в школі. - 2018. -
№ 1
. - С. 40-42
Рубрики:
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Кл.слова (ненормовані):
прес-конференція
--
класи філологічного профілю
Анотація:
В статті пропонується план-конспект учнівської прес-конференції а також розповідається про особливості її підготовки та проведення.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Резнік, Тетяна
.
Розвиток критичного мислення на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Тетяна Резнік> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2019. -
№ 3
. - С. 17-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Профільне
навчання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
--
проблемне
навчання
--
розумове виховання
Анотація:
У статті здійснено спробу проаналізувати особливості розвитку критичного мислення учнів на уроках української мови у профільній школі. Зокрема простежено окремі особливості його розвитку в освітньому процесі, виявлено результативні форми роботи для його стимулювання та окреслено роль проблемного
навчання
як складника формування критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)