Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Управління маркетингом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кеворков, Владимир.
    Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга [Текст] / В. Кеворков // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК 65.290-21
Рубрики: Бренд
   Управління компанією

   Управління маркетингом

Кл.слова (ненормовані):
Реклама -- Якість
Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)