Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Уроки -- Українська література -- Валеологічні стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шуляр, В. І.
Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. І. Шуляр> //
Українська
література
в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 16-20 : іл.
ББК
83.3
Рубрики:
Уроки
--
Українська
література
--
Валеологічні
стратегії
Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність
Анотація:
Нещодавно вийшов у світ науково-методичний посібник В. І. Шуляра "
Валеологічні
стратегії
сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти". Валеологічний компонент уроку як невід'ємна частина сучасних методик і технологій має закладати основи здоров'язбереження, демонструвати в діях і реальних ситуаціях, як це треба робити, щоб бути просто здоровою людиною: морально, психологічно, психічно, духовно, фізично тощо. Озброїти школярів такими навичками — завдання сучасних навчальних закладів. Метою даного видання є:виявити
валеологічні
стратегії
сучасного уроку взагалі та літератури зокрема, щоб виховати здорову дитину.
Пропонуємо увазі читачів один із розділів науково-методичного посібника
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Логвіненко, Н. М.
Рецензія на науково-методичний посібник "
Валеологічні
стратегії
сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" / Н. М. Логвіненко> //
Українська
література
в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 20-21
Рец. на кн. : Шуляр, Василь Іванович.
Валеологічні
стратегії
сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр
ББК
74.268.3
Рубрики:
Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність
Уроки
--
Українська
література
--
Валеологічні
стратегії
Анотація:
Поява рецензованої роботи визначена важливими для суспільства проблемами радикальних змін у
стратегії
збереження людини, її здоров’я, інтелектуального й духовного потенціалу. Найскладнішим у цьому процесі автор вважає виховання в молодого покоління потреби «зберігати своє здоров’я упродовж усього життя та сформувати валеологічну компетентність, потребу цінувати те, що дала природа і батьки». Важлива роль у розв’язанні складних завдань сучасності належить, безумовно, навчальним закладам.
Дод.точки доступу:
Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)