Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Уроки -- Форми проведення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хроменко, Ірина.
    Компаративний аналіз художнього твору [Текст] / Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 1. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів
   Уроки--Форми проведення

   Аналіз художніх творів--Компаративний

Анотація: В статті розповідається про те, що використання порівняльного аналізу художніх творів допомагає реалізувати завдання сучасної літературної освіти: підвищити загальнокультурний рівень розвитку учнів, сформувати в них стійкі уявлення про різноманітність світу, гуманістичний світогляд ; виховати толерантне ставлення до людей інших національностей, віросповідань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Аллен, Майкл.
    Відкритий урок - причина стресу вчителів [Текст] / М. Аллен // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 24. - С. 21-22
Рубрики: Педагогічний колектив--Психологія
   Вчителі--Психологія

   Уроки--Форми проведення

   Наукові дослідження--Великобританія

Кл.слова (ненормовані):
відкриті атестаційні уроки -- тривожність учителів -- оцінювання роботи вчителя
Анотація: За останніми дослідженнями більшість учителів Великобританії вважають, що відкриті атестаційні уроки є однією з основних причин стресів і тривожності вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)