Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Харчова промисловість -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Стеценко, В. А.
    Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості [] / В. А. Стеценко // Економіка та держава. - 2014. - № 6. - С. 124-127. - Бібліогр. с.127 (3 назви)
ББК 65.9(4Укр)306.7
Рубрики: Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація: Автором доведено необхідність врахування результатів дослідження в розробці стратегії маркетингу підприємствами харчової галузі з метою підвищення рівня задоволеності споживачами продукцією товаровиробників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Петриняк, А. Я.
    Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод [Текст] / А.Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Бібліогр.: с. 84 (6 назв)
Рубрики: Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація: У статті розглядається формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Петриняк, А. Я.
    Маркетингова концепція ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, Ю. М. Кусков [и др.] // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 87-91. - Бібліогр.: с. 91 (4 назви)
Рубрики: Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація: У статті окреслено, що запровадження та застосування маркетингової концепції дасть змогу створити ефективну основу управлінської, господарської і виробничо-збутової діяльності підприємства як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках. В умовах ринку та нестабільності маркетингового середовища запропонована маркетингова концепція, як механізм регулювання змінних процесів та забезпечення можливих позитивних економічних результатів. Доведено вагомість маркетингової концепції, зокрема у кризові періоди, коли дуже важлива для підприємств оптимізація ресурсів, посилення власних позицій на продовольчому ринку. Проаналізовано особливості маркетингових функцій ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод. Описано системний взаємозв'язок складових ресурсозберігаючого механізму на макро та мезо рівні, що дозволяє оцінити їх розвиток. Розглянуто сучасний стан та динаміку впровадження ресурсозберігаючих проектів в Україні, що засвідчують передумови для активного застосування механізмів управління ресурсозбереженням.


Дод.точки доступу:
Кусков, Ю.М.; Соловьев, В.Г.; Осечков, П.П.; Осин, В.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)