Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Харчові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тувайкін, В. О.
    Маркетинг на підприємствах харчування [Текст] / В. О. Тувайкін // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 178-181 : табл. - Бібліогр.: с. 181 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Харчові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
концепція -- ринок -- послуга -- продукт -- Інтернет

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Петриняк, А. Я.
    Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар" [Текст] / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 4. - С. 90-96. - Біблііогр.: с. 94-95 (9 назв)
Рубрики: Харчові підприємства--Маркетинг
   Підприємства--Управління

Анотація: Досліджено основні напрями росту виробництва мінеральних вод. Відносно напрямів росту виробництва обумовлено вибір маркетингової концепції. Окреслено стратегію інтенсивного росту як глибоке проникнення на ринок, розширення меж ринку та розвиток товару. Стратегія інтегративного росту представлена як регресивна, прогресивна та горизонтальна інтеграція.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)