Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Індустрія гостинності та туризму на Тайвані -- Економіка громадського харчування -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Nieh, Fang-Pei
.
Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty (in quick service restaurant industry) [Text] / Fang-Pei Nieh, Ching-Yung Pong> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№3
. - P425-435 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК
65.431
Рубрики:
Індустрія
гостинності
та
туризму
на
Тайвані
--
Економіка
громадського
харчування
--
Маркетинг
Анотація:
У статті показано, що сектор ресторанів швидкого
харчування
на
Тайвані
переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо –
харчування
поза домом набирає популярності. Ресторани швидкого
харчування
мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу – ключ до стійкої прибутковості бізнесу. Методом випадкової вибірки серед клієнтів ресторану швидкого
харчування
"Proroyal" було розповсюджено 300 анкет. 218 з них можна вважати дійсними, процент відгуку – 72,6%. Дані проаналізовано методами факторного та регресійного аналізів, а також за допомогою ієрархічної регресії. Результати аналізу виявили, що: 1) вартість бренду суттєво позитивно корелює з лояльністю клієнтів; 2) сприйняття цінності споживачами також суттєво і позитивно корелює з вартістю бренду; 3) особливо суттєва позитивна кореляція спостерігається між сприйняттям цінності споживачами та їх лояльністю; 4) сприйняття цінності має стримуючу дію на залежність між вартістю бренду та лояльністю клієнтів. Розроблено рекомендації та пропозиції для ресторанів швидкого
харчування
щодо вартості бренду та лояльності клієнтів.
Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)