Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Індустрія гостинності та туризму на Тайвані -- Економіка громадського харчування -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Nieh, Fang-Pei.
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty (in quick service restaurant industry) [Text] / Fang-Pei Nieh, Ching-Yung Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - №3 . - P425-435 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.431
Рубрики: Індустрія гостинності та туризму на Тайвані--Економіка громадського харчування--Маркетинг
Анотація: У статті показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо – харчування поза домом набирає популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу – ключ до стійкої прибутковості бізнесу. Методом випадкової вибірки серед клієнтів ресторану швидкого харчування "Proroyal" було розповсюджено 300 анкет. 218 з них можна вважати дійсними, процент відгуку – 72,6%. Дані проаналізовано методами факторного та регресійного аналізів, а також за допомогою ієрархічної регресії. Результати аналізу виявили, що: 1) вартість бренду суттєво позитивно корелює з лояльністю клієнтів; 2) сприйняття цінності споживачами також суттєво і позитивно корелює з вартістю бренду; 3) особливо суттєва позитивна кореляція спостерігається між сприйняттям цінності споживачами та їх лояльністю; 4) сприйняття цінності має стримуючу дію на залежність між вартістю бренду та лояльністю клієнтів. Розроблено рекомендації та пропозиції для ресторанів швидкого харчування щодо вартості бренду та лояльності клієнтів.


Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)