Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Методика викладання -- Початкова школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сапцова, Т.
    Знайомство з елементами грецької та латинської мов у початковій школі [Текст] / Татьяна Сапцова // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 35 (вересень). - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15
ББК 74.200
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа
   Початкова школа--Іноземні мови--Грецька--Латинська

Кл.слова (ненормовані):
класична освіта -- іншомовна частина -- мова походження


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Беляев, Б. В.
    О соотношении языка и речи в процессе обучения иностранному языку [Текст] / Б.В. Беяев // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 3-10. - Библиогр.: с. 10 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вивчаєма мова -- мовлення -- теоретичні знання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Роман, С. В.
    Психолого-дидактичні та методичні засади сучасного навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / С. В. Роман, О. О. Коломінова // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 28-35. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
інтегративна мета -- принципи -- прийоми і технології організації навчального процесу
Анотація: У статті розглядаються психолого-дидактичні та методичні засади навчання іноземних мов молодших школярів у контексті оновлення змісту початкової освіти. Обгрунтовується їх методологічне значення для організації процесу навчання, сприятливого для формування учня як суб'єкта навчальної діяльності та суб'єкта культури, для досягнення у такий спосіб результативності навчального процесу з іноземної мови у початковій школі


Дод.точки доступу:
Коломінова, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)