Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інтегрована освіта -- Дошкільні навчальні заклади -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Піроженко, Тамара.
    Радість розвитку. Технологія ефективної взаємодії [Текст] / Т. Піроженко // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 4-6. - Зміст: Методи та етапи застосування технології ; Психолого-педагогічне проектування взаємодії та методів проектів
Рубрики: Інтегрована освіта--Дошкільні навчальні заклади--Україна
   Дошкільні навчальні заклади--Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве спілкування -- критерій успішності -- унаочнення бажаного результату -- сюжетно-рольові ігри
Анотація: Освітня технологія "Радість розвитку" - один з варіантів реалізації та впровадження гуманістичного напряму сучасної педагогіки. Які ідеї лежать в основі технології? Чим вона відрізняється від інших освітніх методів та систем? Без яких складових вона не буде ефективною?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Афанасенко, Тетяна.
    Психолого-педагогічне проектування взаємодії: як організувати і реалізувати [Текст] / Т. Афанасенко // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 7-9 : фот., іл.
Рубрики: Освітні технології--Дошкільні навчальні заклади
   Інтегрована освіта--Дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти -- батьки -- педколектив -- різні вікові групи
Анотація: В основі технології "Радість розвитку" лежить психолого-педагогічне проектування взаємодії дорослого з дитиною. Саме проектна діяльність дає змогу встановити тісний зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу, вчить їх ефективно планувати, узгоджувати свої дії, разом досягати бажаного результату.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Столбова, Тамара.
    Інтегруємо ігрову та художньо-продуктивну діяльність [Текст] : з досвіду роботи / Т. Столбова, Г. Овчинникова // Палітра педагога. - 2017. - № 1. - С. 13-18 : іл. - Зміст: Пригоди Пластилінчика. Ігрова художньо-продуктивна діяльність старших дошкільнят ; Перспективний план роботи з дітьми старшої групи
Рубрики: Дошкільне виховання--Ігрові методи--Дитячі іграшки
   Інтегрована освіта--Дошкільні навчальні заклади--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--Планування

Кл.слова (ненормовані):
настільно-друковані ігри
Анотація: Як же оновити зміст ігрової діяльності дітей? Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, уяви? Як дати можливість кожній дитині проявити свою індивідуальність, винахідливість, фантазію?


Дод.точки доступу:
Овчинникова, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гайдиш, Ніна.
    Матусь ми з тобою зігріємо любов'ю [Текст] : заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Казка про Гуску" / Ніна Гайдиш // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 13-15 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
   Дошкільне виховання--Розвиток мовлення

   Дошкільна педагогіка--Моральне виховання

   Інтегрована освіта--Дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Сухомлинський В. -- Казка про Гуску, твір -- чуйне ставлення до людей -- мама -- турбота про маму


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)