Пошуковий запит: (<.>S=Інформатика -- Технології і методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Федоренко, Ю. А. Можливості дистанційного навчання географії й організація дистанційної форми віртуального уроку / Ю. А. Федоренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Основною метою віртуального навчання є створення комп'ютеризованої мережі дистанційного навчання географії для школярів, які з об'єктивних причин не можуть відвідувати загальноосвітні навчальні заклади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Варгас, В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі / В. М. Варгас> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 38-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Нові комп'ютерні технології навчання дозволяють неабияк підвищити ефективність практичних і лабораторних занять із загальноосвітніх дисциплін, а не лише інформатики. А використання на заняттях елементів медіаосвіти формує в учнів уміння працювати з різною інформацією, критично до неї ставитись, розвиває логічне мислення, забезпечує інформаційну й емоційну насиченість занять, зв'язок навчального матеріалу з навколишнім життям, сприяє підвищенню інтересу до предмету, а також творчому зростанню самого викладача.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Клокар, Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів / Н. І. Клокар> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: На сучасному етапі розвитку освіти дистанційне навчання розглядається як індивідуалізований процес передавання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності особистості, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі використання сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Давиденко, А. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні і розвитку підростаючого покоління / А. А. Давиденко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Стаття присвячена проблемі оптимального використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Звертається увага на супроводжуючі при цьому людину ризики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кухаренко, В. М. Використання вебінару в навчальному процесі / В. М. Кухаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Вебінар - групова робота в Інтернеті з використанням сучасних засобів спілкування - відео, флеш, чату тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ласкова, Н. О. Проблеми створення й функціонування шкільного веб-сайту / Н. О. Ласкова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті розкрито підходи щодо проектування шкільного сайту й розглядається можливість ефективного використання маркетингової технології "паблік рилейшенз" у процесі створення сайту з метою реалізації завдань єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Гейко, Ю. В. Використання педагогічної платформи DOCEBO в аудиторних, дистанційних і змішаних курсах / Ю. В. Гейко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Стаття присвячена розкриттю особливостей використання педагогічної платформи DOCEBO для створення електронних курсів різних типів: аудиторних, дистанційних і змішаних, розглянуто їх основні переваги і недоліки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Богачков, Ю. М. Дистанційне навчання школярів — можливості і проблеми / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань, Ю. Л. Новіков> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті схематично показано основні проблеми і шляхи їх розвязання, а також ресурси й технології, що застосовуються і досліджуються в експериментальній роботі з апробації різних середовищ дистанційного навчання школярів.
Дод.точки доступу: Ухань, П. С. ; Новіков, Ю. Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Житня, Д. П. Навчання без вчителів. Ілюзії чи перспективи / Д. П. Житня> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: В статті описується важливість нових підходів у процесі навчання, які змінюють погляд на роль учителя в ньому, переносять акцент на інші функції вчителя та інші його завдання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Пасіхов, Ю. Я. Ресурс організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. Я. Пасіхов> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 37-39
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Про актуальність і доцільність використання дистанційного навчання як нову форму організації навчального процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Кузьмінська, О. Г. Дистанційні технології навчання в системі неперервної освіти / О. Г. Кузьмінська> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Метою статті обрано опис моделей впровадження дистанційних технологій у навчальний процес вищих навчальних закладів на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування України і визначення педагогічних можливостей їх адаптації в умовах середньої школи.
Дод.точки доступу: Михайлова, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Муковіз, О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Кл.слова (ненормовані): викладання -- навчальна дисципліна -- інформаційні технології навчання -- система Moodle -- дистанційна освіта Анотація: У статті розкривається методика викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти Moodle Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>13.
|
Голодюк, Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку / Л. С. Голодюк> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Швидкі фундаментальні зміни в сучасному суспільстві, зокрема, глобалізація, демократизація, створення єдиного інформаційного простору суттєво впливають на освіту. Протягом останніх років в Україні змінювалась суспільна парадигма — від технократичної до індустріальної, від індустріальної до інформаційної. Саме тому важливими для людини нині є не тільки навички використання власних знань, а й уміння змінюватись і пристосовуватись до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, навчатись упродовж життя.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>14.
|
Матяш, Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Кл.слова (ненормовані): ADSoft Tester -- тестування Анотація: У статті розкрито проведення тестування з біології як одного з методів оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою комп'ютерної програми ADSoft Tester.
Дод.точки доступу: Міронець, Л. П. Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>15.
|
Саламаха, О. М. Комп’ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва / О. М. Саламаха> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 24-25
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Про актуальність використання проектних технологій в навчально-виховному процесі.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>16.
|
Кузнецова, І. В. Електронний підручник "Основи Інтернету" / І. В. Кузнецова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 34-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Кл.слова (ненормовані): електронний підручник -- інтернет -- презентація Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена загальною комп'ютеризацією суспільства. Разом з традиційними навчальними посібниками почали використовуватися, так звані, електронні підручники, зручні і для домашнього навчання, і для використання в освітніх установах. Електронні підручники істотно підвищують якість візуальної інформації, вона стає яскравішою, барвистою, а як відомо, чим цікавіше представлений матеріал, тим цікавіше його вивчати. Тому можливості електронних підручників не обмежуються тільки викладом і демонстрацією матеріалу, вони покликані зацікавити учня.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>17.
|
Кононец, Н. В. Принцип триєдності навчальних цілей під час створення електронного підручника / Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті розглядаються засоби і дидактичні прийоми, які використовуються в електронних підручниках, розроблених автором з дисциплін комп'ютерного циклу, для реалізації принципу триєдиності і досягнення дидактичних цілей індивідуалізації навчання студентів.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>18.
|
Тюрікова, О. В. Технології дистанційного навчання: теоретичні підходи й практичне застосування / О. В. Тюрікова> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Формування єдиного освітнього інформаційного простору в регіоні на основі інформаційної мережі, що охоплює всі ланки системи освіти, заклади, установи й органи управління ними, є одним зі стрижневих завдань щодо створення системи дистанційної освіти в області та її розвитку.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>19.
|
Литвиненко, О. В. Використання веб-каталогів у педагогічній діяльності вчителів-предметників / О. В. Литвиненко> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті розглядається питання використання одного із засобів пошуку потрібної інформації за допомогою веб-каталогів Google і Яндекс.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>20.
|
Буртовий, С. В. Створення і подальша підтримка регіональних освітніх блогосфер за допомогою систем керування блог-контенту / С. В. Буртовий> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 5. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті розглянуто можливості розробки й побудови віртуальної системи неперервної підтримки вчителя через мережу освітніх блогів регіону.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
|
|